loading...
دانـلودسرا
آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم بازدید : 187 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

 

Text Now اپلیکیشنی بسیار کاربردی است که شماره تلفن اختصاصی خودتان را برای‌تان درست می‌کند و شما می‌توانید به صورت رایگان از طریق Text Now به ارسال و دریافت پیام و تماس با دوستان خود بپردازید. از ویژگی‌های بسیار کلیدی و جالب این اپلیکیشن، اختصاص دادن یک شماره تلفن به شما است که می‌تواند بسیار پر کاربرد باشد. همچنین شما می‌توانید به طور رایگان تمامی این کارها را انجام دهید( هزینه اضافه‌ای ندارد). در Text Now شما حتی قادر به فرستادن پیام صوتی به مخاطب خود را هم دارید و این مورد با کیفیت هر چه بیشتر انجام می‌شود. همچنین این اپیلیکیشن امکان شخصی سازی را نیز به کاربر خود داده است. برای پی بردن به عملکرد فوق‌العاده این اپلیکیشن آن را نصب کرده و از آن استفاده کنید

ابراهیم بازدید : 208 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

اگر Apktops را دنبال کرده باشید مطمئنا Quickpic را هم می شناسید. Quickpic سریعترین و بهترین و پرطرفدارترین نرم افزار گالری برای گوشی های اندرویدی هست که جدیدترین نسخه  آن را به شما تقدیم می کنیم . همان طور که اطلاع دارید گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض دارای نرم افزار گالری می باشند اما این بار قصد معرفی یک نرم افزار گالری جدید و فوق العاده روان و سریع را داریم که اگر آن را جایگزین گالری اصلی گوشی نکنید ، نصب بودن آن در کنار گالری اصلی و پیش فرض گوشی به صورت مکمل خالی از لطف نخواهد بود.

QuickPic قادر است با سرعت زیاد تصاویر موجود در مموری شما را در دسته بندی های مشخص شده نمایش دهد و جایگزین بسیار مناسبی برای گالری پیش فرض گوشی های اندرویدی می باشد.

QuickPic در نسخه جدیدش به شما 1000 گیگابایت فضای ابری رایگان هدیه می دهد.

QuickPic 3.5 beta 2

ابراهیم بازدید : 182 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)
آموزش بازگرداندن اطلاعات از دست رفته کارت حافظه

شاید برای شما هم بسیار پیش‌آمده باشد که عکس‌های موجود در مموری کارت گوشی تلفن همراه یا دیگر ابزارهای الکترونیکی خود را اشتباهاً پاک کرده باشید و یا به علت نقص فنی و ایرادهای نرم افزاری تصاویر موجود بر روی کارت حافظه شما پاک شده باشد.

ابراهیم بازدید : 203 یکشنبه 05 مهر 1394 نظرات (0)

این نرم افزار(PGWARE.Throttle.6.7.23.2012) طوری طراحی شده که تنظیمات مودم کامپیوتر شما را تغییر میده به طوری که سرعت اینترنت بالا باشه. این نرم افزار برای انواع مودم ها طراحی شده از adsl تا مودم معمولی.برای دانلود برید به ادامه مطلب....

ابراهیم بازدید : 225 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار CollageIt Pro

CollageIt.Pro.1.9.5.Logo.www.Download.ir

 

نرم افزار CollageIt Pro ابزاری است که به کمک آن می توانید مجموعه ای از عکس های خود را به صورت آلبوم و کلاژ در بیاورید . در نرم افزار CollageIt Pro شما قادر خواهید که با انتخاب قالب آلبوم عکس های خود را وارد نرم افزار کنید و تنها با یک کلیک عکس های خود را کالکشن کنید . شما میتوانید تصاویر خود را به خاطره انگیز ترین آلبوم ها تبدیل نمائید  به آسانی میتوانید با عمل Drag & Drop ( کشیدن و رها کردن ) تصاویر خود را …

ابراهیم بازدید : 186 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Microsoft Office 2016 Professional Plus

نرم افزار Microsoft Office 2016 Professional Plus ابزاری فوق العاده و معروف که به صورت نهایی توسط کمپانی قدرتمند مایکروسافت برای سیستم عامل های ویندوز منتشر شده است  . نرم افزار Microsoft Office 2016 Professional Plus به خوبی نشان می دهد چگونه امروزه برای ایجاد اسناد و ادیت آن ها طراحی شده است . اولین نسخه نرم افزار Office در سال 1989 برای سیستم عامل های مک و داس منتشر شد . به جرات می توان گفت امروزه در بیشتر اداره ها و انجام کار های اداری از مجموعه Microsoft Office استفاده می کنند ، نسخه اصلی این نرم افزار همزمان با عرضه شدن Windows 10 به بازار خواهد آمد . شرکت مایکروسافت بسیار سعی کرده است که نسخه متفاوت تری نسب به ورژن 2013 را طراحی کند می توان گفت این نسخه از ظاهر زیبا تر و اضافه شدن چند بخش مختلف را دارا می باشد . این مجموعه از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی می کند .
ابراهیم بازدید : 224 جمعه 03 مهر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار JixiPix Fold Defy ایجاد سایه های سه بعدی در عکس


 

 

نرم افزار JixiPix Fold Defy ایجاد سایه های سه بعدی در عکس ، نرم افزاری قدرتمند برای ایجاد سایه های روشن سه بعدی بر روی تصاویر شما می باشد . شما در این نرم افزار میتوانید با وارد کردن عکس های مختلفی به ویرایش و افکت گذاری بر روی آن ها بپردازید . نرم افزار JixiPix Fold Defy محصولی از کمپانی JixiPix می باشد که به زودی نرم افزار های بیشتر را از این شرکت برای شما قرار خواهیم داد . نرم افزار JixiPix Fold Defy دارای یک سیستم روشنایی …

ابراهیم بازدید : 442 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)


نرم افزار Acoustica Mixcraft ابزاری حرفه ای برای ساخت موزیک و یک ایستگاه کاری حرفه ای با پشتیبانی از ضبط چندین ترک صوتی به همراه مجموعه ای از هزارات لوپ موزیک و ده ها افکت صوتی و سازهای موسیقی مجازی می باشد. این نرم افزار دارای قابلیت ضبط صدا، مدیریت لوپ ها، میکس دوباره (رمیکس) ترک ها، آهنگ سازی توسط MIDI یا سازهای موسیقی مجازی، اضافه کردن افکت های زیبا، ویرایش ویدئو و ترکیب موزیک و در نهایت ساخت موسیقی کاملا حرفه ای می باشد. Mixcraft می تواند رویای ساخت موسیقی شما را به واقعیت تبدیل نماید.




ابراهیم بازدید : 371 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (0)
 
در شرایط کنونی با وجود کامپیوتر در همه خانه ها و ادارات دیگر کمتر کسی برای ترجمه متن خود به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و معمولا افراد ترجیح می دهند برای ترجمه متون مورد نظر از نرم افزارهای مترجم استفاده نمایند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.


ابراهیم بازدید : 352 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

مستر دانلود

 

شاید شما نیز مانند بسیاری از کاربران دیگر عکس های قدیمی و سیاه و سفیدی در رایانه خود دارید که خاطرات بسیار زیادی نیز با آنها دارید. اما الان دوست دارید که این تصاویر را رنگی کنید و بیشتر از آن لذت ببرید. انجام چنین کاری با نرم افزار فتوشاپ ممکن است! اما این کار بسیار دشوار است و تنها کسانی که مهارت بسیار بالایی در کار با این نرم افزار داشته باشند قادر خواهند بود چنین کاری را انجام دهند. اما برای کاربران مبتدی که نمی توانند عملیات رنگی کردن تصاویر را در فتوشاپ انجام دهند پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار Recolored می باشد که قادر است به صورت بسیار حرفه ای عملیات رنگی کردن تصاویر قدیمی را برایتان انجام دهد. این نرم افزار از فناوری قدرتمندی به نام Colorization برای رنگی کردن تصاویر استفاده می کند. همچنین در نسخه جدید این نرم افزار یک کتابخانه قرار داده شده است که در آن رنگ پیشفرض قسمت های مختلف نظیر پوست، چشم، مو، چمن، فلزات و … گنجانده شده است تا کار برای کاربران راحت تر شود.

ابراهیم بازدید : 350 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



 

KMPlayer v3.6  نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تمامی فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. پخش فایلهای HD ، Blue Ray و سه بعدی ( 3D ) و پخش آسان و بدون مشکل انواع فرمتهای زیرنویس از دیگر امکانات این نرم افزار پرقدرت میباشد.

http://dl.clickkon.com/images/km_player_v3.6_3d.jpg


   

ابراهیم بازدید : 374 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

ف خرابکار ( Wreck it Ralph ) یک کارتون انیمیشنی بسیار زیبا میباشد که امروز نسخه دوبله شده آن به فارسی را برای شما عزیزان در سایت کلیک کن آماده کرده ایم. داستان این انیمیشن از این قرار است که رالف شخصیت بد یک بازی کامپیوتری است و تصمیم میگیرد شخصیت خوبی شود تا همه او را دوست داشته باشند اما مشکلات زیادی را ناخواسته بوجود میاورد....

این کارتون انیمیشنی با کیفیت بسیار خوب و حجم مناسب جهت دانلود آماده شده است.

WWW.CLICKKON.COM

 

   
ابراهیم بازدید : 224 یکشنبه 29 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد  .

امکانات Wondershare Video Editor :

  • توانایی استفاده از دستگاهای فیلم برداری , موبایل ,کارت SD .Wondershare Video Editor
  • دادن افکت های بسیار زیبا به تصاویر مانند چرخاندن , محو کردن ….
  • هماهنگ سازی کنتراست , صدا ,تصویر.
  • عدم افت کیفیت بعد از ویرایش فیلم .
     

     

  • صدا گزاری و تصویر در تصویر کردن فیلم ها .
  • پخش فیلم به صورت همزمان با ویرایش .
  • اضافه کردن متن دلخواه به شکل های زیبا .
  • و ...
ابراهیم بازدید : 349 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  دانلود آنتی ویروس و فایروال رایگان زون آلارم

ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus 11

 

 

 

 

بعد از ارائه نسخه های رایگان آنتی ویروس توسط کمپانی های مختلف، سرانجام نسخه رایگان و در عین حال قدرتمند نرم افزارهای امنیتی زون آلارم نیز منتشر شد.

 

این نرم افزارها شامل یک نسخه فایروال، و یک نسخه آنتی ویروس + فایروال میباشد.

 

اگر شما آنتی ویروس مطمئن دیگری روی ویندوز خود دارید و فقط به دنبال یک نرم افزار دیواره آتش (فایروال) برای امنیت اینترنت و شبکه خود هستید، میتوانید از ZoneAlarm Free Firewall استفاده کنید.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس و فایروال زون آلارم را با هم داشته باشید، ZoneAlarm Free Firewall and Antivirus را نصب کنید.

ابراهیم بازدید : 208 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  دانلود آموزش شگفت انگیز فتوشاپ - از مقدماتی تا پیشرفته

(دانلود اختصاصی از p30web)

 

 

 

 

مجموعه عظیم آموزش شگفت انگیز فتوشاپ ، به صورت فیلم های آموزشی به همراه سورس فایل های تمرینی

 

این مجموعه آموزشی بی نظیر، شامل 6 بخش از مقدماتی تا پیشرفته میباشد که عبارتند از:

 

بخش اول : معرفی فتوشاپ و ابزارهای های مختلف آن برای مبتدیان

بخش دوم : آموزش افکت های طراحی در فتوشاپ

بخش سوم : آموزش کامل قابلیت های Selection و Mask

بخش چهارم : آموزش ابزارهای حرفه ای فتوشاپ

بخش پنجم : آموزش مهارت های کار با لایه ها

بخش ششم : آموزش رتوش و زیبا سازی عکس ها

 

هر بخش نیز شامل فیلم های مختلف آموزشی به همراه سورس فایل های گرافیکی برای تمرین درس ها میباشد.

 

آموزش های ارائه شده در این دوره، بر اساس امکانات مشترک فتوشاپ CS4, CS5, CS6 بوده و برای هر سه نسخه قابل استفاده است.

ابراهیم بازدید : 201 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  دانلود دانلود نرم افزار حرفه ای تدوین فیلم

Adobe Premiere Pro CS6 64Bit

 

 

 

 

نرم افزار پریمیر یکی از با سابقه ترین و بهترین نرم افزارها برای ویرایش و تدوین حرفه ای فیلم است.

 

نسخه جدید این نرم افزار، یعنی Adobe Premiere Pro CS6 به تازگی منتشر شده است. این نرم افزار تمام ابزارهای لازم برای ویرایش فیلم را دارد. دقیقا مطابق با یک استودیوی کامل فیلم سازی.

 

توسط این نرم افزار از ساده ترین ادیت ها گرفته (مثل برش و به هم چسباندن فیلم ها) تا ادیت های حرفه ای (مثل ایجاد جلوه های ویژه) قابل انجام است.

 

کمپانی Adobe ، نرم افزار Premiere Pro CS6 را فقط به صورت 64 بیتی ارائه کرده است. یعنی فقط روی کامپیوترهای مجهز به پردازنده (CPU) و ویندوز 64 بیتی قابل نصب میباشد.

ابراهیم بازدید : 290 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

وگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

تعداد صفحات : 10

درباره ما
با تشکر از حسن انتخاب شما: ما در این سایت سعی کرده ایم بروزترین مطالب را از سراسر اینترنت گلچین کرده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم امید است با نظرات خود ما را در بهتر شدن هر چه بیشتر سایت راهنمایی فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 296
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 2,080
  • بازدید سال : 18,786
  • بازدید کلی : 617,212