loading...
دانـلودسرا
آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم بازدید : 361 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

ساعت حرفه ای آندروید SPB Time 3.5.3

SPB Time 3.5.3 یک ساعت بسیار زیبا و شیک و حرفه ای برای گوشیهای با سیستم عامل آندروید میباشد. این نرم افزار ساعت تمام شهرهای دنیا را داراست و از امکانات آن میتوان به آلارم ، تبدیل به آنالوگ و دیجیتال و... اشاره نمود.

 

http://up.clickkon.com/images/spbtime130.jpg


ابراهیم بازدید : 395 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1441 Final :
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و .. . و امكان ويرايش يا كپي
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 

ابراهیم بازدید : 331 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

آموزش و افزایش سرعت تایپ با RapidTyping 3.45 (نسخه قابل حمل)

 


 

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد.
RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.
این ابزار همچنین قابلیت استفاده برای چند کاربر را دارد یعنی در یک سیستم می توان برای نرم افزار چند کاربر تعریف کرد تا هریک از آن ها بتوانند بسته به استفاده خود از RapidTyping بهره برداری نمایند ؛ کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند به راحتی پس از مدت بسیار کوتاهی بهترین نتیجه گیری را از نرم افزار انجام دهند.



 

ابراهیم بازدید : 347 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

WebCam Max یکی از قدرتمندترین نرم افزار های مدیریت وبکم و ایجاد وبکم مجازی می باشد.

امرروز برایتان آموزشی مختصر بصورت اسلایدشو از وبکم مکس اماده کرده ایم و امیدواریم مورد پسندتان قرار گیرد.

این آموزش توسط انجمن آموزشی(عصر اتجمن ها)طراحی و نوشته شده است.

ابراهیم بازدید : 451 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه 25 رینگ تون (زنگ موبایل) بسیار زیبا و جدید را برای شما در سایت کلیک کن آماده کرده ایم. این رینگتون ها به صورت آهنگهای کارتونی و فانتزی میباشند و با فرمت Mp3 ارائه شده اند.

www.Clickkon.com


ابراهیم بازدید : 413 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

ALLPlayer 4.7 یک پخش کننده قوی صوت و تصویر برای کامپیوتر میباشد. این نرم افزار قادر به پخش اکثر فایلهای صوتی و تصویری میباشد و با نصب آن دیگر نیازی به نرم افزارهای مشابه و سنگین نخواهید داشت. این نرم افزار حجم کم و ظاهری شیک و در عین حال ساده دارد و نحوه کار کردن با آن بسیار آسان است.

http://dl.clickkon.com/images/all_player.jpg


ابراهیم بازدید : 423 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (1)

مجموعه 255 پس زمینه بسیار زیبا جهت استفاده در موبایل را برای شما عزیزان در سایت پی سی وب آماده کرده ایم. این تصاویر با کیفیت بسیار بالا و سایز 320×240 و موضوعات مختلف برای همه سلیقه ها ارائه شده است. امید است مورد استفاده شما قرار گیرد.

http://dl.clickkon.com/images/200_mob_wallpapers.jpg


ابراهیم بازدید : 505 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)
 مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست که در بین کاربران اینترنت جایگاه ویژه ای دارد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها به سیستم شما ویژگی برتر این برنامه است. فایرفاکس از سرعت بالایی در دانلود فایل ها از اینترنت برخوردار است و می تواند فایل های دانلود شده را نیز برای شما دسته بندی نماید. محیط جذاب همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در ظاهر برنامه و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها و Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.


برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
- داشتن سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت
- قابلیت باز کردن و مشاهده ی صفحات اینترنتی به صورت ‏Tab
- داشتن دانلود منیجر قوی و مجزا جهت دریافت فایل های مختلف
- داشتن امنیت بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ هکرها به سیستم
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف جهت عملكرد بهتر
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم
- و ...

امکانات و قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 6 فینال:
- افزایش تعداد کلید های میانبر در محیط برنامه
- افزایش درجه امنیت برنامه در هنگام جستجو در سایت ها
- جستجوی قویتر حروف و کلمات در متن مندرج در سایت ها
- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر
- و ...

http://dl.clickkon.com/images/mozilla-firefox-6-final.jpg


ابراهیم بازدید : 813 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

http://multi-download.com/wp-content/uploads/2011/08/Spirited-Away-2001.jpg

چیهیرو (Chihiro) دختر ده ساله سرسختی است که از اساس‌کشی و رفتن به خانه جدیدشان ناراضی است. پدر دختر در هنگام رانندگی یک راه میان بر را برای رسیدن انتخاب می‌کند و در نتیجه آنها گم می‌شوند و در مسیرشون سر از روستای بسیار اسرارآمیزی در می‌آورند با مردمانی که توسط جادوگری، جادو شده‌اند. پدر و مادر دختر با خوردن غذایی که در این روستای اسرارآمیز به ظاهر خالی از سکنه می‌خورند به «خوک» تبدیل می‌شوند. در هنگامی که دخترک به شدت نگران پدر و مادرش است، پسری به نام Haku ظاهر می‌شود و ضمن دلداری به کمکش می شتابد. و وی را برای کار به گرمابه ای می برد که متعلق به فرمانروای ستمگر Yubaba می باشد. بالاخره چیهیرو، متوجه می‌شود که تنها راه نجات خود و پدر و مادرش، نزدیک شدن و جلب نظر فرمان رواست …

ابراهیم بازدید : 377 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

 

امروزه زنگ گوشی موبایل برای افراد از مدل آن مهمتر شده است به طوری که همه به دنبال جدیدترین و زیباترین زنگ ها برای موبایل خود هستند. از همین رو امروز در وطن دانلود مجموعه ای از رینگتون های جدید را که به سبک Love یا همان عاشقانه هستند برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید از آنها به عنوان زنگ گوشی و زنگ SMS موبایل خود استفاده کنید. تعداد این رینگتون ها 11 عدد بوده که همگی در فرمت MP3 و کیفیت 128kbps می باشند.
جهت دریافت رینگتون ها به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

ابراهیم بازدید : 399 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

ارزوی هر کاربری است که بتواند به سادگی فیلم هایی را که در آرشیو خود دارد مورد ویرایش قرار دهد. شاید در ابتدا این کار سخت به نظر برسد، اما در دنیای مجازی رایانه نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند که کار کاربران را تا حدودی برای ویرایش فیلم ها ساده می کنند. در این میان دو نرم افزار هستند که به نوعی رهبری این ابزارهای ویرایش را بر عهده دارند. Adobe Premier و Corel Video Studio این دو نرم افزار می باشند. نکته ای که در مورد این دو نرم افزار اهمیت دارد این است که Corel Video Studio محیط کاربری بسیار ساده تری دارد و کار با آن نیاز به آموزش خاصی ندارد و به سادگی می توان کار با نرم افزار را آموخت.

Corel Video Studio تا چند نسخه قبل با نام Ulead Video Studio عرضه می گردید اما از زمانی که کمپانی معروف Ulead جزیی از خانواده Corel شد دیگر با این نام عرضه می گردد و مطمئنا همکاری این دو کمپانی بر قدرت این نرم افزار خواهد افزود. برای توصیف این نرم افزار باید این طور مطلب را بیان نمود که کاملترین ابزار برای ویرایش و ساخت فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن که بتواند تقریبا تمامی خواسته های کاربران را برآورده نماید Corel Video Studio نام دارد.

ابزاری با داشتن Template های متعدد و زیبا برای سلیقه های متفاوت می تواند فیلم ها را با هر فرمتی تا بهترین کیفیت ممکن یعنی Blu-ray ویرایش نماید. می تواند فیلم ها را میان افراد به اشتراک گذارد یا این که در سایت معروف Youtube آپلود کند. قادر است همان فیلم ها رابا iPhone هم به اشتراک گذارد.از صدای های با کیفیت دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند، صداها را با بهترین کیفیت و با هرفرمتی که کاربر بخواهد ضبط می کند. می تواند صداها را هم با فیلترهای موجود ویرایش کند و صداها را از لوح های فشرده Import کند.قابلیت Capture کردن فایل های ویدئویی را از دوربین های دیجیتال، موبایل ها و انواع دستگاه های پخش و جتی DVD ها نیز دارد با همان کیفیتی که ضبط شده اند.افکت های متنوع و متعددی برای اهداف و سلیقه های مختلف در خود جای داده است که برای زیبایی کار ویرایش می توان به آن ها پناه آورد. قادر به ساخت لوح های فشرده قابل اجرا در انواع دستگاه های پخش است. Corel Video Studio می تواند Slide Show هایی زیبا ار تصاویر تهیه نماید. از فرمت های مختلف به طور کامل پشتیبانی کند و در یک کلام یک آچار فرانسه باشد برای کاربران مشتاق به ویرایش فیلم ها . اما از همه این صحبت های که بگذریم با Corel Video Studio می توان به سادگی فیلم های ساده ای را هم ساخت. یعنی فیلم های دلخواه را با Capture کردن و قراردادن تصاویر دیگر در کنار آن ها به صورت دلخواه به فیلمی دیگر تبدیل نمود. سومین قابلیت مهم این ابزار ساخت فیلم های DVD می باشد که با بهترین حالت ممکن و با افکت های مختلف به صورت Wizard تهیه و آماده کنید و در یک کلام یک ابزار فوق العاده که دستیار بسیار مناسبی برای تدوین گران حرفه ای و مبتدی می تواند باشد.

ابراهیم بازدید : 419 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بین دانلود دریافت کنید.

 

ابراهیم بازدید : 381 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (1)

Google Chrome

Google Chrome همانطور که از نامش پیداست یکی دیگر از محصولات گوگل است ولی اینبار قرار است به بارگذاری وب سایتها مشغول شود . گوگل کروم که نسبت به رقبای جدی خود نظیر اینترنت اکسپلورر ، فایرفاکس ، اپرا و … کودکی خردسال به نظر می رسد توانسته است درصد قابل توجهی از کاربران اینترنتی را به سوی خود جلب کند و تا کنون ورژن های مختلفی را بر خود دیده است که این امر نشان از فعالیت های بسیاری است که بر روی این مروگر انجام می گیرد . کروم که همانند بیشتر برنامه های ساخت گوگل کد باز می باشد با سرعتی باورنکردنی سایت ها را باز می کند و آنها را در محیطی ساده و به دور از ابزارهای دست و پا گیر به نمایش در می آورد . از نکات قابل توجه در مورد این نرم افزار می توان به تعداد افزونه های ساخته شده برای آن اشاره نمود که هر یک می تواند به گونه ای نیازهای شما را ساده تر از پیش برطرف سازد . تب بندی داینامیک ، وارد کردن تنظیمات از سایر مرورگرها ، وبگردی ایمن ، ظاهر زیبا و سرعت بالا را می توان مهم ترین دلایلی دانست که میلیون ها کاربر را به سمت گوگل کروم کشانده است .

 

ابراهیم بازدید : 341 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (1)

OdinShare-Odin-DVD-Ripper

تا به حال چند بار شده که نیاز به تبدیل فایل ها و دیسک ها DVD داشته باشید و برنامه ای مناسب برای این کار در اختیار نداشته باشید؟ از نرم افزار های موجود برای تبدیل DVD راضی نیستید؟ کیفیت آن ها کم است؟ سرعت تبدیل آن ها پایین است؟ این نرم افزار را امتحان کنید. این نرم افزار با داشتن گستره ی وسیعی از فرمت های پشتیبانی شده و سرعت بالای تبدیل نیاز های شما را به سادگی فراهم خواهد کرد.

OdinShare Odin DVD Ripper به شما امکان تبدیل DVD را به فرمت های معروف که روی دستگاه های پخش متداول وجود دارند، میدهد. نه فقط تبدیل فیلم های DVD به فرمت های HD ( مانند H.264/MPEG-4 AVC, Apple TV h.264 1080P, HD WMV, MPEG-2/MPEG-4 TS HD Video ) را با کیفیتی عالی و سرعتی غیر قابل مقایسه، با حفظ کیفیت HD ، برایتان انجام میدهد بلکه کار تبدیل DVD به فرمت های  معمول مانند AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, and OGG را نیز انجام میدهد. اشخاص دوستدار موسیقی از قابلیت این برنامه برای تبدیل DVD های صوتی به MP3, WMA, AAC و WAV  نیز خوشحال خواهند شد.

 

ابراهیم بازدید : 383 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Audials Tunebite Platinum

Audials Tunebite Platinum نرم افزاری بسیار پیشرفته و چند کاره در رابطه با موزیک و ویدیو است. این نرم افزار در عین حال که یک پلیر قدرتمند است میتواند فرمت های مختلف را نیز به یکدیگر تبدیل کند و میتواند کپی رایت های صوتی DRM را به راحتی و با سرعت بالا حذف کند ! این نرم افزار همچنین میتواند فرمت WMA را به MP3 تبدیل کند که قابلیت قابل توجهی است. این برنامه از اکثر فرمت های صوتی و تصویری از جمله ۳GP ، H.264 ، AVI ، MP4 و WMV و .. پشتیبانی میکند. شما میتوانید این برنامه را بر روی کامپیوتر ، موبایل ، ایکس باکس و حتی PS3 اجرا کنید !! هم اکنون این برنامه با لینک مستقیم از دانلود کده برای شما عزیزان آماده شده است.

ابراهیم بازدید : 369 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

GiliSoft Video Converter

نرم افزار های زیادی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و یا تبدیل آنها به فرمت های صوتی وجود دارد اما همه ی آنها نمیتوانند نیاز های شما را برای تبدیل فرمت ها برطرف کنند چون ممکن است دارای پشتیبانی از همه ی فرمت ها نیستند. اما GiliSoft Video Converter تقریبا از تمامی فرمت های ویدیویی و بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی میکند و میتواند با سرعتی بالا فرمت های ویدیویی AVI ، MPEG ، WMV ،DivX ، MP4 ، H.264/AVC، AVCHD، MKV، RM، MOV، XviD ، ۳GP و فایل های صوتی MP3، WMA،WAV ، RA، M4A، AAC  AC3، OGG را به یکدیگر تبدیل کند. با این قابلیت که این نرم افزار میتواند فرمت های ویدیویی را به فرمت صوتی تبدیل کند در واقع شما میتوانید صدا را از فیلم و … استخراج کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را با لینک مستقیم از دانلود کده دریافت نمایید.

 

ابراهیم بازدید : 385 سه شنبه 01 شهریور 1390 نظرات (0)

Wondershare Streaming Audio Recorder

 

آیا تا به حال این اتفاق برایتان افتاده است که هنگام گوش دادن به موزیک های آنلاین مجذوب آنها شده اما به هیچ صورتی نتوانسته باشید که آنها را ذخیره یا ضبط کنید ؟ اگر چنین باشید استفاده از نرم افزار Wondershare Streaming Audio Recorder را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه کم حجم اما کاربردی به شما این امکان را می دهد تا به ساده ترین روش ممکن اقدام به ضبط کردن موزیک های آنلاین در حال پخش نموده تا بتوانید در آینده هر گاه که خواستید آنها را باز پخش کنید . کافیست تا دگمه ضبط را فشرده و فرایند ذخیره سازی را آغاز کنید و در انتها نیز موزیک های ضبط شده خود را در یکی از فرمت های صوتی محبوب MP3, WMA, AAC, AC3 ذخیره سازید . این نرم افزار در تست ضبط موزیک ها در بیش از ۵۰۰ ایستگاه رادیو اینترنتی سربلند بوده است که می تواند نوید بخش قدرتی بالا در رفع کامل نیازهای شما باشید .

 

ابراهیم بازدید : 337 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
ویروس

McAfee VirusScan Enterprise یکی از قدیمی ترین برنامه های ضد ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار ضد ویروس کاربران می توانند با امنیت بیشتری در محیط اینترنت به وبگردی بپردازند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این برنامه قدرتمند محصولی از شرکت McAfee می باشد.

http://p30world.com/p30images/2/1390/27.5/mcanvir.jpg

ابراهیم بازدید : 355 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود انیمیشن Hop 2011 

سال انتشار :۲۰۱۱
نام کارگردان : Tim Hill
ژانر : انیمیشن , کمدی , خانوادگی , فانتزی
کیفیت : DVDRip - کیفیت اصلی
فرمت : MKV
نمره از دید بینندگان : ۵٫۱ از ۱۰ (متوسط)
حجم : ۳۵۰MB
ستارگان : Russell Brand, James Marsden and Elizabeth Perkins
اطلاعات بیشتر : IMDB

خلاصه داستان: "فرد" یک نوازنده ی موزیک است که باید در مراسم عید پاک به همراه یک گروه موسیقی به اجرای موزیک بپردازد اما در یک تصادف رانندگی دچار سانحه می شود و مجروح می شود. حالا خرگوش خانگی او به همراه دوست جوجه اش به فرد کمک می کنند تا زودتر بهبود پیدا کند اما "فرد" نمیتواند تا زمان اجرای مراسم خوب شود , بنابراین خرگوش و دوست کوچکش نقشه ای تازه می کشند...

 

http://up.vatandownload.com/images/uuoh5e5gshoykymczpdv.jpg

ابراهیم بازدید : 381 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)

سال انتشار :۲۰۱۱
نام کارگردان : Mike Disa
ژانر : انیمیشن , خانوادگی
کیفیت : DVDRip - کیفیت اصلی
فرمت : MKV
نمره از دید بینندگان : ۴٫۴ از ۱۰ (ضعیف)
حجم : ۳۵۰MB
ستارگان : Hayden Panettiere, Glenn Close and Patrick Warburton
اطلاعات بیشتر : IMDB
خلاصه داستان:
دختری شنل قرمز که آنها یک گروه برای خود دارند و پس از گم شدن مرموز یکی از اعضای انها ...

http://up.vatandownload.com/images/6fytkm55jwqpjceguq9n.jpg

ابراهیم بازدید : 939 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (1)

خلاصه داستان : "ماجراهای سیلوستر و توییتی" محصول کمپانی "وارنر بروس" می باشد که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۱ تولید شد. در سال ۲۰۰۸ کمپانی Warner Home Video اقدام به ارائه ۱۳ قسمت از این کارتون در قالب DVD به بازار کرد. شخصیتهای اصلی داستان عبارتند از : توییتی (پرنده) ، سیلوستر (که به دنبال خوردن توییتی هست) ، گرنی (صاحب توییتی و سیلوستر) ، هکتور (سگ گرنی و نگهبان توییتی).

http://up.vatandownload.com/images/c59lmd7iuelj83xymkal.jpg

ابراهیم بازدید : 421 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)

برنامه عالی و کاربردی برای تعمیر و گرفتن بکاپ کامل و ری استور کردن ویندوز 7 جهت رفع مشکلات از طریق بوت سیستم مربوط به کامپیوتر های رومیزی یا لپ تاپ ها.

این برنامه ریکاوری دیسک عالی دارای قابلیت های ویژه جهت رفع مشگلات ویندوز 7 و غیره می باشد، باید بر روی دیسک های DVD / CD رایت کنید تا ویندوز ریکاوری دیسک بدست آید .
این دیسک دارای ابزار هائی مانند : System Restore / Complete PC Backup / automated system repair / command-line prompt for manual advanced recovery می باشد
چنانچه ویندوز 7 کامپیوتر یا لب تاپ شما دچار مشگل شد با استفاده از این ریکاوری دیسک براحتی از طریق بوت می توانید سیستم را بطور اتوماتیک تعمیر یا ریستور یا بکاپ کامل و فول از سیستم بگیرید

قابلیت ساپورت برای انواع لپ تاپ های Dell, Acer, HP, Toshiba, Lenovo , Sony

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/9-23/Windows-7-System-Recovery-Disc.jpg

ابراهیم بازدید : 379 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)

از دست رفتن اطلاعات موجود بر روی سیستم یکی از پیش پا افتاده ترین مسایلی است که برای اکثر کاربران پیش می آید !! شاید در ابتدا مشکل زیاد مهم تلقی نشود ولی وقتی مشکل اهمیت خود را نمود می کند که اطلاعات حذفی و یا پاک شده ، حیاتی و مهم بوده و یا جزو فایل های کاری باشند! بازگرداندن اطلاعات از دست رفته به واسطه نرم افزارهایی که از طرف کمپانی های مختلف به بازار عرضه شده اند میسر شده است ! ولی مشکل اینجاست که آیا تمامی فایل های حذف شده توسط این دسته از نرم افزارها قابل بازگشت و بازیابی هستند ؟! آیا بازیابی فایل های حذف شده مدت زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد؟
این پکیج که شامل چندین نرم افزار ریکاوری در تمام زمینه هاست به شما این امکان را میدهد که در هر زمینه ای اطلاعات از دسته رفته خود را بازیابی کنید.
این Package شامل برنامه هایی برای بازیابی اطلاعات از سیستم فایل دیسک سخت ویندوز و لینوکس، سی دی های خش دار ، دیسکهای دی وی دی، کارت درایوهای فلش ، کارت های حافظه مختلف، دوربین، پخش کننده های MP3 است و همچنین می توان اطلاعات را از تلفن های همراه خود بازیابی کرد. چندین برنامه به منظور بازگرداندن اس ام اس، شماره تلفن از سیم کارت شما و برنامه ای برای بازیابی پیکسل گیر و کاهش نقاط بد پیکسل در مانیتور در این Package  جادویی وجود دارد که بیشتر نیاز شما را در زمینه بازیابی اطلاعات بر طرف خواهد کرد.

http://up.vatandownload.com/images/h5lx3id0n140pozs00ih.jpg

تعداد صفحات : 10

درباره ما
با تشکر از حسن انتخاب شما: ما در این سایت سعی کرده ایم بروزترین مطالب را از سراسر اینترنت گلچین کرده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم امید است با نظرات خود ما را در بهتر شدن هر چه بیشتر سایت راهنمایی فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 296
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 2,114
  • بازدید سال : 18,820
  • بازدید کلی : 617,246