loading...
دانـلودسرا
آخرین ارسال های انجمن
ابراهیم بازدید : 469 جمعه 28 مرداد 1390 نظرات (0)
اماده اید تا کهکشان را نجات دهید ؟ ایا آماده اید تا با ارتش خود به سوی دشمن حمله کنید ؟
اگر نسخه قبلی که Spore نام داشت را بازی کرده بودید به خوبی به مراتب بازی اشنا هستید . شما از زمانی که یک هاگ تشریف داشتید شروع به رشد میکنید و کم کم شکل خواهید گرفت . تا انجایی که تبدیل به یک موجود بالغ خودساخته میشوید و شهر ها یا حتی کهکشانها را نیز تصرف میکنید . اما نسخه قبلی با تمام زیبایی که داشت چند مشکل هم داشت . دلایلی همچون کمبود محتوا ، ضعف های متعدد و سادگی بیش از حد گیم پلی وجود داشت که باعث شد آنچنان که انتظار میرفت مورد توجه منتقدیدن قرار نگرید ولی در فروش موفق عمل کرد و این خود دلیلی بود که EA را مجاب به تولید ادامه های آن بکند واکنون بعد از سه سال  Maxis و نابغه ی دوست داشتنی اش ویل رایت با معرفی Darkspore قصد دارند به آنچه در SPORE نرسیدند برسند .جو بازی تاریک تر شده و روند بازی کمی محدود تر و از همه مهمتر داستانی شدن بازی , بازی را بسیار زیبا کرده است . همچنین شرکت Bioware که پیشرو در صنعت بازی سازی در زمینه Role-Playing است با شرکت  Maxis همکاری کرده است . اگر بازی های شرکت Bioware
را میشناسید دیگر نیاز به توضیح نیست .



http://up.vatandownload.com/images/h9fse8kdjs6e5mvrel8u.jpg

ابراهیم بازدید : 393 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت عکس هاي خنده دار Caricature Studio v6.6.12.526
اين نرم افزار ميتواند عکس هاي معمولي شما را تبديل به کاريکاتورهاي بسيار خنده دار نمايد. در اين برنامه ابزارها و قالب هاي آماده اي قرار دارد تا شما خيلي راحت بتوانيد يک عکس ساده را تبديل به يک کاريکاتور بامزه کنيد. در واقع ابزارهايي مثل کشش، فشرده سازي، بر آمده کردن و ... به شما کمک مي کنند تا مثلآ بيني دوستتان را در عکس برآمده کنيد و يک عکس خنده دار از او بسازيد. همچنين ابزارهاي ديگري نيز در اين برنامه وجود دارند که ميتوان از آنها براي ساخت عکس هاي خنده دار استفاده کرد براي نمونه ابزار بسيار جالبي در اين نرم افزار قرار دارد که متوانيد از آن براي بريدن سر يک شخص و چسباندن آن در بدن اشخاص معروف مانند يک بازيگر در هنگام عبور از فرش قرمز يک فيلم استفاده کنيد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابليت ساخت تصاوير خنده دار و طنز.
- تبديل عکس هاي معمولي به کاريکاتور.
- داشتن ابزارهاي مختلف ويرايش چهره در عکس.
- امکان قرار دادن عکس يک فرد در مجله هاي جعلي.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
 روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Patch:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Patch از فایل دانلود شده و فایل موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار کپی کنید. پس از کپی با کلیک بر روی فایل مزبور اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده بر روی گزینه Patch کلیک کنید. نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شد.
ابراهیم بازدید : 479 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ورود به ويندوز با تشخيص چهره

نرم افزار امنیتی تشخیص چهره برای ورود به ویندوز همراه با فيلم آموزش استفاده از برنامه |
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان VeriFace Recognition برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قوي ترين نرم افزارهاي امنيتي در جهان به شمار ميرود که از تکنولوژي هوش مصنوعي VeriFace پشتيباني مي کند. در واقع سيستم هايي که براي محافظت از اطلاعات خود از اين تکنولوژي استفاده مي کنند داراي بالاترين ضريب امنيتي هستند چرا که تنها را ورود به اين نوع سيستم ها تشخيص چهره صاحب سيستم است. به عبارت ديگر وقتي شما نرم افزار را بر روي ويندوز نصب کنيد ابتدا چهره شما توسط برنامه اسکن مي شود و جزئيات آن درون برنامه ثبت و ذخيره مي گردد. سپس هر زمان که بخواهيد وارد ويندوز شويد ابتدا بايد چهره شما توسط نرم افزار شناسايي شود تا اجازه ي ورود به ويندوز توسط نرم افزار صادر گردد. اين برنامه مانند يک قفل امنيتي بسيار حرفه اي عمل مي کند که کليد آن چهره ي افراد مي باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- تشخيص چهره براي ورود به ويندوز.
- پشتيباني از تکنولوژي VeriFace.
- امنيت بسيار بالا اطلاعات.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

ابراهیم بازدید : 519 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (1)

ساعت عقربه ای    .   The Best Clock

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید این برنامه کاملا کاربردی و زیبا طراحی شده و دارای امکانات بسیاری از قبیل :

* امکان انتخاب 10 تصویر برای ساعت آنالوگ

* امکان تغییر شکل برنامه به :    ساعت آنالوگ تنها - ساعت دیجیتال تنها - ساعت دیجیتال و تاریخ شمسی - و ساعت کامل

* امکان تغییر رنگ عقربه های اصلی و سایه ی آن ها

* امکان تغییر رنگ قلم و زمینه ی ساعت دیجیتال

* امکان قرار گیری ساعت بر روی تمام پنجره های باز

* امکان مشاهده ی زمان سپری شده از روشن شدن رایانه

*  شمارش معکوس که بعد از تمام شدن زمان مورد نظر آهنگ پیش فرض یا آهنگ دلخواه شما به صدا در می آید و برنامه نمایان می شود و شما را آگاه می سازد.

 می باشد.

این برنامه با حجم بسیار کم و به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

این برنامه بر روی Windows Xp - Windows Vista - Windows 7 امتحان شده است.

            

ابراهیم بازدید : 443 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (1)

مرجع اکثر کد های ایرانسل مخصوص سیم کارت های اعتباری ایرانسل , از انحایی که سیستم ایرانسل دارای کد های زیادی میباشد و از همین رو به خاطر داشتن تمامی کد های مخصوص ایرانسل کار بسیار سختی نیز هست کتاب مرجع کد های ایرانسل را که به صورت جاوا و در ابعاد 320×240 میباشد را برای شما اماده کرده ام که امیدوارم مورد پسند شما دوستان قرار گیرد.
در این کتاب اکثر کد های مهم ایرانسل نظیر کد های مدیریت آهنگ های پیشواز , طرح های تشویقی , دریافت رمز حساب اینترنتی و … برای شما دوستان جمع آوری شده است 

 

ابراهیم بازدید : 373 یکشنبه 23 مرداد 1390 نظرات (0)

مجموعه ی بسیار زیبا از 7 زنگ موبایل فوق العاده و با کیفیت از بهترین و زیباترین موزیک های دنیا , این قسمت از زنگ های موبایل مربوط به موزیک های زیبا و با کلام خارجی میباشد
پ.ن : راستش جدیدا زنگ هایی توی سایت ها قرار میگریه یا خیلی شاده , یا خیلی غمگینه یا سوته یا دلی دلی  … اگر دوست دارید از زنگ های موبایل متفاوت استفاده کنید پس اینبار سلیقه من رو قبول کنید و پک شماره 1 رو که خودم برای شما آماده کردم را دریافت کنید و در صورت استقبال این رویه ادامه پیدا میکنه

ابراهیم بازدید : 337 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

µTorrent 3.0 Build 25516 Stable نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود و از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید.

 

http://images/nkn.jpg



ابراهیم بازدید : 387 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

AthTek RegistryCleaner برنامه ای فوق العاده قدرتمند برای اسکن اصلاح رجیستری سیستم شما میباشد. این برنامه با دو موتور رجیستری شما را اسکن میکند که باعث میشود سرعت و دقت اسکن بسیار بالاتر از دیگر نرم افزار ها در این زمینه باشد. همچنین بعد از اسکن ، کد های مخرب که در رجیستری شما وجود دارد به طور کاملا هوشمند بهینه میکند که باعث میشود بسیاری از خطاهای سیستم برطرف شود و مهم تر از آن سرعت سیستم شما به طرز چشمگیری افزایش یابد. در ضمن این برنامه از سیستم های ۶۴ و ۳۲ بیتی پشتیبانی میکند.

 

http://up.clickkon.com/images/mhm.gif


ابراهیم بازدید : 453 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

IDM 6.7





 

ابراهیم بازدید : 371 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

 

برنامه iMoazen ویژه ماه مبارک رمضان - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ

نرم افزار جذاب iMoazen ویژه ماه مبارک رمضان كه قابلیت اصلی این برنامه اعلان زمان اذان صبح، اذان ظهر، اذان مغرب، وقت سحر و وقت افطار به همراه پخش اذان و دعای مربوطه می باشد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار iMoazen ویژه ماه مبارک رمضان:
- امکان انتخاب چندین شهر به صورت همزمان برای مشاهده اوقات شرعی
- امکان ایجاد شهر جدید با استفاده از فاصله زمانی اوقات شرعی تا مرکز استان
- قابلیت روشن و خاموش کردن اعلانگر اذان صبح، ظهر، مغرب، وقت سحر و وقت افطار به صورت جداگانه
- نمایشگر تاریخ مربوط به تاریخ شمسی و هجری قمری
- پشتیبانی از Retina Display
- قابل نصب بر روی انواع iDevice از جمله  iPad, iPhone, iPod
- و...



 اطلاعات اوقات شرعی از سایت ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج شده است.
پیش نیازها :
    سیستم عامل >iOS 4.0
    گوشی حتما باید JailBreak شده یاشد.
توجه: بعد از اینکه برنامه بر روی گوشی نصب شد، لازم است گوشی برای بار اول از طریق GPRS یا EDGE یا Wireless به اینترنت متصل باشد تا برنامه فعال شود. فعال شدن برنامه فقط برای بار اول لازم است و دفعات بعدی نیاز به فعال شدن نیست. نرم افزار به صورت آفلاین عمل می کند و برای نمایش دادن اوقات شرعی نیازی به اینترنت نیست.


ابراهیم بازدید : 335 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (1)

محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید

قوی ترین فشرده ساز دنیا WinRAR 4.01 Beta 1

ابراهیم بازدید : 399 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

Opera v11 ورژن جدید مرورگر معروف شرکت اپرا میباشد. این مرورگر که توانسته خود را به یکی از رقیبهای اصلی IE و Firefox تبدیل کند به گفته کارشناسان با امکانات جدیدی که در این نسخه افزوده است به یکی از پرطرفدارترین مرورگرها نیز تبدیل خواهد شد. این مرورگر دارای قابلیت Speed Dial میباشد ، یعنی سایتهای دلخواه و پرطرفدار خود را در لیست آن میتوانید قرار دهید تا با فشار دادن یک دکمه به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... از دیگر امکانات این نرم افزار است.

ابراهیم بازدید : 459 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

iDecompress v1.10 Final نرم افزاری سبک ، ساده و کاربردی جهت استخراج ( Extract ) فایلها و پوشه های فشرده در موبایل میباشد. این نرم افزار برای گوشیهای با سیستم عامل سیمبین ارائه شده است و قادر است فایلهای فشرده مانند Zip و Rar را در خود گوشی موبایل از حالت فشرده خارج کرده تا براحتی بتوانید از فایلهای دانلود شده توسط موبایلتان استفاده کنید.

این نرم افزار به صورت کامل Sign شده است و به راحتی در موبایلهای سیمبین قابل اجرا میباشد!

www..com


ابراهیم بازدید : 341 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

این بار نرم افزار پیام رسان یاهو یعنی Yahoo! Messenger را برای گوشیهای موبایل آندروید آماده کرده ایم. این نرم افزار که برای چت و گفتگو و اتصال به آی دی یاهو ارائه شده است تقریباً تمامی قابلیتهای یاهو مسنجر کامپیوتر را در خود جای داده است و توسط شرکت یاهو و به صورت رسمی به بازار ارائه شده است. همچنین برای راحتی کار شما عزیزان آخرین نسخه پلاگین چت صوتی و تصویری را نیز درون آن جای داده ایم تا با راحتی هرچه تمامتر دانلود کرده و استفاده نمائید.

http://dl.clickkon.com/images/yahoo_messenger_with_voice_android.jpg


ابراهیم بازدید : 389 دوشنبه 17 مرداد 1390 نظرات (0)

MobiFactor PowerMp3 Ultra یکی از قویترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایلهای صوتی برای موبایل میباشد. این موزیک پلیر برای گوشیهای نوکیا سری 60 ورژن 5 و 3 ساخته شده است و از قابلیتهای آن میتوان به : پوسته های زیبا و متفاوت ، اکولایزر حرفه ای و امکان ویرایش آن و ظاهری جذاب و کاربر پسند اشاره نمود.

 

www.Clickkon.com


ابراهیم بازدید : 363 یکشنبه 16 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود بازی هرکول Hercules

بازی بسیار زیبا و ماجرایی و خاطره انگیز هرکول (Hercules) را برای علاقه مندان به بازیهای قدیمی در سایت  آماده کرده ایم. این بازی قدیمی و مربوط به کنسول پلی استیشن میباشد که ما امروز نسخه کامپیوتر آن را برای شما عزیزان جهت دانلود آماده کرده ایم.

 

http://up.clickkon.com/images/lnl.jpg


 

ابراهیم بازدید : 311 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

 

IObit Malware Fighter PRO 1.0.0.12 Final یک برنامه بسیار عالی برای از بین بردن تمامی بد افزارها , نرم افزارهای جاسوسی مختلف ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، تروجان ها ، کی لاگر ، رباتها، کرم ها و … می باشد. شما با استفاده از موتور دو هسته ای تعبیه شده در برنامه  می توانید تمامی برنامه های مخرب که ممکن است به شما سیستم شما آسیب برساند را از بین ببرید بدون آنکه کوچکترین مشکلی برای سیستم شما ایجاد و یا سیستم شما کند شود. این برنامه ۳ روش برای از بین بردن بد افزارها دارد. اسکن هوشمند اسکن کامل اسکن سفارشی  و مطمئن باشید با این سه روش حرفه ای ترین و عمقی ترین بدافزارها از سیستم شما نابود خواهند شد.

 www.com

ابراهیم بازدید : 365 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (2)

HyperSnap 7.01.00 نرم افزاری قوی جهت عکسبرداری حرفه ای از صفحه نمایش میباشد. این نرم افزار ساده و در عین حال بسیار پرقدرت میباشد.  از امکانات این نرم افزار میتوان به : ابزار قوی جهت عکس برداری از صفحه نمایش، کیفیت بالای عکس برداری و امکان ویرایش آن ، امکان ذخیره سازی عکسها در فرمتهای مختلف، حجم کم، رابط گرافیکی کاربرپسند اشاره نمود.

http://dl.clickkon.com/images/HyperSnap.jpg


تعداد صفحات : 10

درباره ما
با تشکر از حسن انتخاب شما: ما در این سایت سعی کرده ایم بروزترین مطالب را از سراسر اینترنت گلچین کرده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم امید است با نظرات خود ما را در بهتر شدن هر چه بیشتر سایت راهنمایی فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 296
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 2,120
  • بازدید سال : 18,826
  • بازدید کلی : 617,252